can you feel this?

2009-09-12 | 17:02:30 | Cravings

åh, jag vill.
jag verkligen vill ha domhär skorna!
såå underbart snygga, give me.



mums!

igår gjorde jag och erik ett värdelöst försök på att festa.
rätt dumt med tanke på att jag var och är sjuk, låg i feber dan innan och har halsont och hosta nu.
torrhosta är inte kul kan jag lova ;s så idag har jag inte gjort mycket.
fixat och donat lite med rummet :) fixat till två metallhjärtan jag har haft, med pärlor osv.
annars ingenting..
nu blir det iallafall grådö, blir lördagsmat där :)
sen in till stan och kika på transformers 2 och tycka lagomt synd om mig själv.
varken hostmedicin eller strepsils hjälper ;/
ahja, ciaobella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback