i write sins, not tragedies

2009-10-07 | 10:38:12 | Vardagen

alltså morgonfrillan jag vaknade med idag är inte nådig, haha.
jag blev typ rädd för mig själv när jag tittade i spegeln ;)
somna med nyduschat hår är inte det smartaste..

idag ska jag till borlänge och träffa erik som är där och jobbar :)
så ska jag knata runt lite i kupolen med min "måste köpas" lista.
men fasiken att inte jackan jag vill ha finns & lev. tiden på internet är aplång.
kommer i mitten av nov. men vi alla vet hur h&m och deras lev. tider är..
tar alltid två, tre veckor extra. (eller är det bara jag som har sån otur?)

ahja, sen ska vi sova i borlänge och åka till falun på torsdag morgon
för då ska erik skriva upp & jag är jättenervös för hans skull.
men jag drömde inatt att han klarade det :D får hålla tummen!
yepyep.

nu ska jag börja fixa iordning mig.
ciao /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback