this one goes out the sinner and the cynical

2009-11-11 | 18:06:52 | Vardagen

jag har väärldens bloggtorka, helt sjukt.
känns som att jag inte har nå intressant att skriva.
& allt jag skriver blir bara överskattat ;p

men jag försöker med ett litet latest update inlägg..

i helgen ska jag och erik vara husvakt i borlänge :)
ska bli riktigt mysigt!
laga egen mat, bada bubbelbad, bara leva livet helt enkelt.
ska ta mig en sväng förbi the body shop också, köpa en till bodybutter ♥

lär ta lite nya kort också!
önskar att jag hade en bättre kamera :)
det värsta jag vet är att läsa bloggar med massa text & inga bilder.
typ som min just nu ;) haha.

men anyway, det var en liten update från mig.
nu ska vi lägga oss i badet och äta glass, med tända ljus.
måste bara tipsa om godaste glassen någonsin: tripletto, hemköps egna!
kostar 30:- ljus, mjölk och mörk chokladglass med mörk chokladsås och chokladflingor ovanpå.
jag är verkligen ingen glassfantast, men den är riktigt god :)

& ikväll blire grey's, g-g-great!

slänger upp en bild på erik och josefin, som förövrigt fyller år idag     - grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback