svart är ingen färg, det är så man känner sig

2009-11-05 | 19:49:24 | Vardagen

sjuk låt, haha :p
markus krunegård - hollywood hills

var iallafall till borlänge idag, lånade viktors bil.
köpte skorna gjorde jag också, så åkte vi till årby (där eriks mami bor för er som inte vet)
där jag testade dom på riktigt liksom, inomhus såklart..
men insåg att jag inte gillade dom så mycket som jag kanske borde, så vi åkte och lämnade tillbaks dom.
fast nu vet jag inte om jag ångrar mig, haha (y) bra angelica.



men resan blev inte förgäves, erik shoppade iallafall :)
apheta byxor (kostymliknande som han får så sjukt hett ass i)
och en jättesöt t-shirt.

Kommentarer
Fia säger:

tuffa skor! :)

2009-11-05 | 21:26:20
Johan säger:

Sv; Ja visst verkar den, längtar tills jag ser den;P

2009-11-06 | 12:26:19
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback