into the blue - the reef

2009-11-07 | 20:41:43 | Vardagen

ska vi kika på ikväll ;) eller nu rättaresagt!

men först tänkte jag ge en update på vad jag fått idag
blandannat har jag fått en aphet bh av erik :)
& "presentkort" på en pyjamas och huvudkliare (mm, tänk marabou)
ska köpa en pyjamas imorn när jag och erik åker till borlänge hade jag tänkt.
sen fick jag massvis med flyttahemifrånsaker.
aldrig fått så mycket på samma gång, helt sjukt.
(skulle kunna tro att dom vill att jag ska flytta, haha?)
sen har jag fått massa mer som jag inte får skriva här i bloggen.
kul, jag vet..

men iallafall, en skön dag har det varit :)
trött som satan är jag, så det blir lugnt ikväll.

imorn ska vi iallafall till borlänge, erik & jag.
finns skorna i min strl ska jag fan köpa dom ;p
& en pyjamas, nu när det finns tusentals att välja bland.
finns väll inge mysigare än att gå runt med pyjamas när det är kallt :)

bilder kommer imorn eller nått :)
so long /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback