i want your leather-studded kiss in the sand

2009-11-21 | 12:01:27 | Vardagen

igår var vi somsagt i borlänge och kikade på new moon
& den var riktigt bra, vill verkligen att det ska komma en trea nu på en gång!
roligast var iallafall första scenen man fick se taylor (jacob black) ta av sig t-shirten för första gången..
alla tjejer i hela biografen bara häpnade, ni vet ett såntdär stoooort andetag och sen börja alla fnittra och jag lovar att minst 70% av alla där inne föll för honom just i det ögonblicket.
jag började iallafall asgarva och klappa erik på axeln ;) haha.

nej men riktigt bra var den, slutade föör spännande dock ;D

men iallafall, vi var ju på kupolen innan där jag hittade mina älsklingsskor på rea!
har spanat in dom alltför länge nu, men har tyckt att fullpriset varit för mycket.
så finally ska jag nog köpa dom, eller ja få dom i för tidig julklapp av erik :)
ska dit idag igen och testa ;)


kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback