here we go again

2009-11-18 | 18:37:15 | Vardagen

hello sweetiepies.
har inte haft internet på hela dagen, iof har jag inte setat vid datorn så ;p

imorse färgade mamma mitt hår, det blev helt okej :)
efter det åkte vi och storhandlade och sedan for jag vidare till arbetsförmedlingen
där jag för en gångs skull träffade en trevlig människa, har ni hört på maken?
första gången någonsin, trevlig och positiv. tummen upp :)

mötte upp älsk på stan och tog en fika.
vidare med mami på loppisrunda, alltid lika bortkastad tid, hittar aldrig nått.
är mer för "nya" saker ;p
sprang in på blomsterstugan också, och alla som varit där inne vet hur uuunderbart det är ;)
fick massa inspiration och åkte hem till symaskinen där jag spenderade resten utav dagen!
har nu sytt nya gardiner (y) väntar på att erik ska komma hit så han kan hjälpa mig med att borra lite bara.
sen ska jag börja inreda i själva fönstret. lääängtar!

tänk att få jobba i en inredningsaffär!


- det jag ville ha sagt med detta inlägget var iallafall:
   jag börjar förstå hur mamma haft det med pappas släkt i alla år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback