dangerous

2009-11-09 | 16:46:07 | Vardagen

ska nog börja plugga i januari :)
har ju fullständigt slutbetyg, bra sådant också.
men måste ha matte b eftersom dom infört det till socionomprogrammet till ht2010
och då passar jag på att läsa två kurser så det blir heltid = studiebidrag
& vilken kurs passar bättre än psykologi b? :D
ville läsa det på gymnasiet också, men fanns ingen lärare.
g-g-great säger jag!

så nu ska jag bara titta så dom kurserna går hand i hand
eftersom ena är här i hedemora och den andra på distans.
sen är det bara att ansöka :) wie.

imorn ska jag klippa mig också :)
hos marion på hårologi city
ska bli skapligt skönt, står inte ut med detta skatbo längre.

förresten, berättade jag att jag köpte skorna? (igen)
& jag är så jävulskt nöjd. me love them!

             ♥

Kommentarer
Linn säger:

Tack så mycket! :)

2009-11-09 | 21:37:53
Bloggadress: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback