when the roof caved in and the truth came out

2009-12-17 | 11:51:16 | Vardagen

i just didn't know what to do.


kom nyss hem från ett dryygt gympass med mattias, fredrik och erik.
mattias har tagit rollen som min personliga tränare :D han kör med mig kan jag lova. haha!
men så värt det.
körde ben idag :) undra vad morgondagen har att erbjuda då.
har jag inte alltför mycket träningsvärk hänger jag på imorn också.
äntligen har jag tagit tag i träningen! har väll matte och fredrik att tacka för det :)

julen börjar närma sig också ;s
& jag har verkligen ingen julkänsla alls.
iår kommer jag nog uppleva den mest trista julafton någonsin.
får ju iallafall julskinka, får väll nöja mig med det :p

nej nu ska jag duscha sen slänga mig i sängen och dö lite.
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback