we were the victims of ourselves

2009-12-15 | 14:40:21 | Vardagen

30 seconds to mars har släppt nytt album ♥
riktigt bra & efterlängtat.

igår förmiddag var jag iväg till gymmet med fredrik och mattias :)
var behövligt kan jag lova, idag värker armarna! haha.
blir väll till att köpa gymkort efter jul eller nyår.
då får jag alltid sällis också, för dom gymmar typ varje dag.
& alix kanske ska köpa gymkort också, får hoppas på samma ställe!

nu i veckan ska vi vara i grådö för eriks papi är på utbildning i sthlm tis - fre.
skönt att få vara ensamma :) förhoppningsvis är erik ledig på torsdag så vi kan göra nått kul.
jag vill till borlänge, falun eller sågmyra men antar att erik inte är lika pepp på det ;p

älskling kom hem med en påse apelsiner till mig på lunchen.
omnomn, underskattade är vad dom är.
bästa på hela juletiden skulle jag kunna tro :)


bjuder på en oktoberbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback