the end where i begin

2009-12-01 | 18:28:13 | Vardagen

morsning korsning!

tog vaccinet idag, min arm är helt slö.
förstår nästan hur folk med olydande kroppsdelar känner sig ;p
armen vill inte som jag vill, haha.
sen är jag supertrött, annars har jag inte känt av nå mer.

tvingade alex att följa med och vara moraliskt stöd, det första hon sa var:
ooj vilken stor spruta (y) haha.
efter det gick vi och fikade tills jag nästan bara ville somna.

ikväll blir det tv för fulla bullar, skippade hundpromenaden också ;o
mami fick ta den idag.

nu vill jag att älskling ska komma hem från jobbet och hålla om mig i våran nybäddade säng :)


bjuder på en bild på erik som liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback