running up that hill

2009-12-07 | 17:40:30 | Vardagen

godkväll :)

gick och la mig vid 11 efter jag varit på möte och sov till 2 ;o
var tydligen trött.
vaknade helt borta i skallen och efter det orkade jag ingenting.
jag som skulle leka med alexandra idag, får bli imorn eller nått :)

tittade klart på flickan som lekte med elden när erik kom hem.
jag gillar inte svenska filmer speciellt mycket, men gunvald i beck är underbar. haha
ahja, nog om det.

nu sitter jag iallafall här och kluddar lite på min ansökan till ett jobb.
ska lägga det på posten imorn! wish me luck.
efter det måste jag verkligen damma och fila naglarna.
dom börjar bli hemskt långa, trivs inte alls med långa naglar.
jag gillar dom korta och helst målade i någon skön färg!
kanske blir lila eller nått idag! :)
passar på att göra sånt när erik inte är hemma, för han ska jobba kväll idag.
så skönt att få en kväll för sig själv ibland :D haha.

ännu skönare blir det när vi flyttar till egen lägenhet, det första vi ska inskaffa då är ett xbox 360!
kanske låter töntigt, men vi är lite töntiga :D

ha en trevlig kväll alla söta, i know i will :)
pusspånosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback