just say yes

2009-12-28 | 22:23:22 | Vardagen

åh, jag skrev värsta långa mysiga inlägget innan jag skulle till grådö för att äta tacos.
men precis när jag tröck på spara&publicera så dog mitt internet, så allt försvann.
lagomt skoj ;p

tänkte iallafall be om ursäkt för min dåliga uppdatering.
kom på häromdan att "jajustja, jag har ju en blogg" haha.
ser att alla läsare är kvar ändå, dag efter dag utan någon uppdatering.
urs, skämmas ska jag göra. :D
nyfiken är jag på er läsare också, vilka är ni?
massa läsare men ingen som kommenterar, vad är det för stil va? ;)

var iallafall ute och åt lunch idag på blå lagunen med älskling, josefin, magnus, viktor och nisse.
dvs. gran canaria gänget :) josefin bjöd - taack så mycket!
efter det gick jag och erik till min favoritbutik, blomsterstugan & köpte ny lampskärm som jag varit sugen på ett bra tag nu och två fina kort.
så nu är fönstret snart tiptop, ska ta kort och lägga ut när jag får ork.

nej nu ska jag lägga mig i sängen brevid min förskylningskrassliga pojkvän och titta på en film som jag redan sett ;p
johan falk - leo gaut, dom är bra domdär filmerna!
ha det så bra alla söta.
hejs /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback