i won't suffer, be broken, get tired, or wasted.

2009-12-09 | 11:14:45 | Vardagen

hej alla söta bloggläsare :)

jag kom nyss hem från mitt första power-plate-pass på hälsogränden.
det var drygare än jag trott faktiskt, men riktigt skoj.
dom var jättetrevliga där, så kan varmt rekommendera det :)
gratis första gången sen 350:- för två introduktionspass.
perfekt julklapp!
http://www.halsogranden.se/halsograndenspowerplatecenter/powerplate.html

efter det tog jag mig en sväng förbi hemköp och köpte hem säkerligen den goaste dryck jag vet :)
vitamin well med svartvinbärsmak, omnomn. hamnade visst lite sallad och paprika i korgen också.

nej nog om det, nu ska jag ta och ringa ett viktigt telefonsamtal sen titta på nån serie.

hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback