i guess i'll make my own way

2009-12-20 | 12:56:29 | Vardagen

jag var på gymmet imorse med erik, mattias och fredrik :)
sköönt! körde armar, så hoppas jag inte är död imorn för då ska vi dit igen.
efter jul ska jag bannemig köpa ett gymkort :)
& nya träningskläder, det är på tiden.

igår kikade jag och erik på niko :D haha
nån jädra barnfilm om nån ren som letar efter sin pappa.
hans pappa är alltså en av jultomtens flygande renar.
niko var söt, men filmen påminde för mycket om lejonkungen.

har nyss ätit första julmaten också :)
julskinka, omnomn!

nej nu räcker det :)
hej så länge.

Kommentarer
Johan säger:

Sv; Ja, mums;) Tack;>

2009-12-21 | 16:22:28
Bloggadress: http://itsjohanbitch.blogg.se/
S A N N A S . R U M - ny design! säger:

Får passa på att önska en god jul (:

har du önskat dig något speciellt?

2009-12-21 | 17:37:35
Bloggadress: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback