i don't need ya

2009-12-30 | 22:40:23 | Vardagen

var till ikea idag, med alex, jimmy och tommie!
blev stressigt men skoj ändå :)
skönt att göra nått om dagarna liksom.
det sjuka är att jag är arbetslös men ändå är jag stressad och har massa saker att göra om dagarna..
hinner ju knappt sitta vid datorn eller ta det lugnt, alltid ska man göra nått.
hur går det till? :s

jaja, nu på kvällskvisten har jag, erik och hans pappa tittat på sista johan falk filmen.
jag dog lite när frank blev skjuten och när tjejen hans stack.
då ville jag krama om honom, haha :D

såhär såg jag ut på ikea idag, om någon var intresserad ;p


måste fan införskaffa mig ny kamera, eller börja använda den jag har.
har aldrig varit med om sämre mobilkamera än den jag har nu ;s

Kommentarer
Linn säger:

tycker du? :) Va roligt!

2010-01-01 | 01:46:17
Bloggadress: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback