all the right moves

2009-12-10 | 18:30:11 | Vardagen

åh, alltså jag är sur! på riktigt.
har varit i kupolen sen 10 idag & inte hittat nånting.
var nära på att börja grina för jag var så arg, haha.
låter patetiskt men vafan, fanns inte ens nått att tröstshoppa.

det jag köpte var vaniljsmak på waynes coffee till kaffet hemma - omnomn!
& ett par äckligt fula jävla uggs, hatar det. tycker dom är så fula, fjortisstämpeln no1.
tog emot att köpa dom, vilket jag endast gjorde för fötterna värkte som aldrig förr.
var tvungen att ha ett par platta skor & dom kosta 99, so whatever.
dom får stå och ruttna bort i nån garderob här hemma, eller va färdskor till och från grådö.
bara jag som verkligen inte gillar uggs? urs.

nu sitter jag iallafall och lyssnar på OneRepublic och funderar på om man kanske skulle ta sig en sväng till HK.
men vet inte om det är nått jag behöver.
vill kanske ha nå gott till criminal minds och fringe ikväll - en paprika kanske (fast det har jag redan hemma)

nej vilket ovärt inlägg.
återkommer när jag har nå vettigare att säga.



älskade sophia bush med hennes apsnygga pitbull.
(ja jag är medveten om att hon har uggs på sig)

Kommentarer
Sandra säger:

Jo det skulle jag faktiskt kunna göra! :)

2009-12-10 | 23:00:44
Bloggadress: http://alexxandria.blogg.se/
alix säger:

Du, Maxi & dina nya uggs :'D

2009-12-11 | 23:07:11
Bloggadress: http://alixf.blogg.se/
angelica säger:

Sv; hahah, om det ändå vore så väl ;D

2009-12-12 | 10:29:53
Bloggadress: http://angelicacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback