30 seconds to mars

2009-12-08 | 13:51:04 | Vardagen

goddag :)

glömde säga att vi var på middag hos svärmor i lördags
& kalas för pappas moster i söndags vilket resulterade i:
4 olika kötter på en helg - ren, 2 olika älgkötter och rådjur.
& det goaste var utan tvekan rådjur (hade inte ätit det om jag vetat vad det var)
dom är ju för söta, rådjur alltså :) vill nästan ha ett sånt till husdjur, haha!

nej, nu ska jag kila iväg och möta alexandra på stan :)
vad som händer efter det får visa sig.

ciao!


update:
sitter i grådö nu, har precis lagat, ätit och diskat.
korvstroganoff & makaroner blev det, nästan den bästa husmanskost jag vet!
säkert jätteintressant info.

blir myskväll ikväll iallafall :)
en älskling, en tv och ugly betty, desperate housewives och brothers and sisters.
inte illa pinkat det heller.
har dock redan sett b&s men det är så bra så jag kan gärna kika på det igen ;)
nu ska jag kika på lite bloggar sedan duscha!
häjråå :)

Kommentarer
Linn säger:

tack :) jag hoppas också att dom är stora, annars är jag alldeles för liten! :P

2009-12-08 | 14:08:45
Bloggadress: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback