you're my perfect little punching bag

2009-08-14 | 14:14:30 | Vardagen

åh, jag blir så irriterad.
har drömt sjuka jävla mardrömmar två nätter irad nu
hela nätterna!
det är så sjuka drömmar att jag mår piss när jag vaknar
är helt slut, som att jag inte sovit nått alls.
& jag vaknar hela tiden, öppnar ögonen i 20sek innan jag somnar om igen, in till samma jävla helvete.
jag har funderat vad det kan bero på och kom nyss på att det var precis likadant förra året, nätterna innan jag åkte till kroatien.
apdrygt och detta året är det mycket mycket värre! drömmarna är så jävla intensiva, läskigt verkliga och jag plågas från att jag somnat tills jag tvingar mig upp ur sängen.
så till er som inte gillar mig, njut medan ni kan..
i know i would ;)

nej men igår kväll var erik bort och klippte sig :)
vart jättesnygg som vanligt!
jag fick tillochmed hjälpa till ;> sköljde ur slingorna och schamponerade håret osv :D
riktigt skoj var det, haha.

och idag gick vi till stan rätt tidigt
hämtade några saker på banken som anki hade med sig
sen gick vi till lekhörnet och köpte present till lilljäntan som har kalas idag :)
efter det gick vi till smemelie och vidare mot kinan där erik dissade oss för donkenmat och peter
så jag och emelie satt och frossade på kinan, mm så gott det är! :)
min favorit just nu, fläsk med bambuskott och curry <3

ikväll blir det kalas hos lillan som jag redan nämnt
men nu ska jag ut i solen med min nya bikini och försöka få lite färg.
pussciao :)

ps. har beslutat att inte köpa skorna
onödigt då jag redan har massa
och ingen inkomst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback