you know you can’t deny

2009-08-07 | 20:24:54 | Vardagen

kom nyss hem från borlänge
hittade massa ansiktsmasker men ingen hårfärg så det sprang jag in på ica här i stan och köpte.
så nu ska jag färga håret själv, för första gången ;p

har gått upp runt sex i två dagar nu och fyy va skönt det är ute så tidigt
nästan kallt, perfekt promenadväder :)

erik hade ju sönder min mobil häromdan ;)
världen gick under, haha!
nej men vafan min mobil var bäst
och nu får han inte följa med på utlandssemester, stackarn!
får låna eriks p1a ist, får välla duuuuga.

nej jag har inget vettigt att skriva
lär färga håret nu om jag ska bli klar nångång.
wish me luck, ciaoo!

grådömorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback