times like these

2009-08-09 | 09:08:39 | Vardagen

halihalå
här sitter jag på morgonkvisten och lyssnar på gamla godingar från foo fighters.
drömde en sjuk dröm inatt, hatar det, verkligen hatar det.
ville aldrig att den skulle ta slut, men vakna upp till verkligheten gör man ju alltid ändå :P

igår var vi och badade i pålsbänning och jag tyckte att solen inte tog nånting alls..
mmtjena, igårkväll när jag skulle klä på mig så såg jag ryggen lite hastigt i spegeln
fyfan alltså :D borde ha knutit upp snörena på bikinin när jag låg ner
jag ser ut som jagvetintevad, haha :D
men iaf så grillade vi på kvällen och det var såå gott, grillat är ju bland det bästa man kan äta :)
så tittade jag och erik på hangover igår igen, lika bra den gången också
fast man märker ju att dom gjort några tabbar, men ahja riktigt bra är den ändå.

forget your past, 'cause you can't erase it
lättare sagt än gjort, uh.

nej nu ska jag äta frukost för det kanske blir pålsbänning idag igen
lär ju jämna ut brännan :)


vill ha min nya bikini nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!


-


update: har varit hos lillan och solat hela förmiddan
bjudit kussarna på vattenmelon och busat en massa vilket alltid är lika kul :)
sen till lunch blev det thai, då erik tjatat om det i flera månader. haha
men fy va äckligt det är, har ätit det två gånger i hela mitt liv och det är verkligen vidrigt
kinamat jatack men tamefan inge thaiäckel.

imorn kommer nog bikinin, eller tisdag
det dryga är att den levereras till borlänge där erik är skriven ;p
så måste åka dit och hämta & krångla.
måste verkligen ha en ny bikini innan gran cannis, annars får jag sola topless haha :D
nej nu ska jag ut och mysa med hunden och erik på gården.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback