sommarvärme

2009-08-07 | 12:34:59 | Vardagen

jag har lite bloggtorka, vet inte vad jag har gjort senaste dagarna, (y)
är ju så sablans varmt så jag har huvudvärk hela dan, varje dag
spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker.

har iallafall varit iväg till kupolen och köpt mig ett par stövlar, rosablommiga ;)
399:- på skohuset.

så sov vi i grådö inatt, eller ja, sov och sov..
det är för varmt i eriks rum så det går inte att sova, man ligger typ halvvaken hela natten så när man väl går upp är man helt slut. men så är det väll för många nu när det är såhär sommarvarmt :)

senare idag ska jag till borlänge och gå på sånnahär nödvändiga affärer, dollarstore, rusta och öb ;p
billigt och bra, man hittar alltid lite för mycket.
ett måste är iallafall ny hårfärg och ansiktsmasker till gran canaria :)
längtar så mycket, kommer verkligen bli underbart!
fast jag antar att jag är blekast när jag kommer hem, av alla jag åker med alltså.
må hända att jag har lätt att bli brun men fan, detdär anderssonsläktet är hemska!
erik kan vara i solen i typ fem minuter sen är han sjukt jävla brun. (sen att han aldrig sitter i solen är en annan femma) :D

beställde en ny bikini igår också, från nelly :)
hoppas verkligen jag kan ha den, har vela haft en svart länge nu men hittar ju aldrig nån i min strl
håller tummarna, för inte hinner jag skicka tillbaka och byta storlek heller innan vi åker :p

idag slänger jag inte upp nån bild, orkar inte och hinner inte.
måste försöka dra in huvudet i duschen och fixa iordning mig lite

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback