onsdag

2009-08-12 | 10:06:13 | Vardagen

jag hittar på sånna jävla värdelösa rubriker så det nästan är patetiskt ;p

igår kväll gick jag och erik för att överraska emelie när hon låg och solade, men hon blev klar innan haha!
sen gick vi hem till henne en stund innan dom ville ha donkenmat ;< så vi gick dit och jag tog min älskade hamburgare utan gurka extra sallad <3

efter det gick vi bortanför hälla/hella (stavning?) där alix var hundvakt åt världens lurvigaste hundvalp
och leka gjorde jag direkt medan emelie stog brevid "jag förstår inte hur du vååågar" :D haha
vadå våga? försöker hunden bita ska den fan få veta att jag bestämmer också.
sen är det ju självklart att det är skillnad om den råkar bita ;p
nej men fy vad jag älskar hundar, spelar ingen roll vad det är för ras, storlek osv.
så länge ägaren är okej så är inte alls brydd om att kasta mig på hunden och köra lite rugby (stavning?) alltså det går inge bra, är helt nyvaken :D haha

tycker det är så fjantigt med folk som är rädda för pitbulls, det är inte dom det är fel på..
det är ägaren, har hunden en ägare som är störd är det ju så, men skyll fan inte på hunden!

nej, jag ska inte gå in på dethär ämnet.
jag blir så arg när jag verkligen brinner för nått och så kommer det dumma människor som inte fattar nått ;p

me love dogs, anyway.
me love my dog <3

slänger upp lite bilder på henne baraföratt.



ahja, efter en lång promenad med erik, emelie och alex så gick vi hit ett tag
emelie och alix fick lite kläder med sig hem vilket var apskönt
hatar att ha kläder liggandes som jag aldrig kommer använda
det är ju så äckligt mycket jag växt ur, vilket inte är så konstigt såg jag igår.. haha
kikade på gamla bilder på mig, när man fortf. vägde runt 50 :D
take me back ;p

nej nu ska jag ta mig en skål med kellogs special k <3
sen fixa iordning mig, ska nog vara med alex och emelie senare :p
ciaobellaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback