me and you belong

2009-08-13 | 10:43:32 | Vardagen

i wanna run, smash into you!

beyoncé - smash into you
finaste låten på länge :)

nu sitter jag på förstukvisten med hunden
vi har nyss varit ute och gått och joggat lite
det är så skönt att göra det tidigt på morgonen medan det fortf. är svalt :)

jag önskar att mitt schema var lite mer fullspäckat så dagarna hade gått snabbare, det känns som att jag inte har nått för mig, men så kanske inte fallet är? haha
idag lär jag städa rummet och bädda rent i sängen osv.
imorn är det kalas för eriks minsta kusin, jättesöta stina :)
lördag och söndag lär jag väll packa
måndag blir det hejdå-lunch med alla söta, på akropolis kanske? :)
och tidig kväll eftersom vi åker halv fyra på natten mot arlanda :D
sen tisdag 07.50 lyfter vårat flyg och sex timmar senare stiger vi av planet i värmen!
sen nånstans där mittimellan ska viktor flytta? så vi hjälper till antar jag.
eller ja, erik hjälper till och jag tittar på ;p

förresten, bara jag som längtar efter hösten?
mörkret, fina höstlöv, varma sköna kläder (som jag inte har råd att köpa) haha
måste verkligen ha ett jobb, det funkar ju inte att gå hemma hela tiden
och jag antar att det blir värre när erik sätter sig vid skolbänken igen och alla andra jobbar
då blir det inte speciellt kul ;p

nej nu ska jag gå in och sätta på mig eriks mjukiskläder och mysa framför nått avsnitt av the bachelorette
som jag följt på tv hela denhär säsongen, vilket jag inte brukar :p har aldrig sett det programmet innan.
igår åkte jeremy ut, så nu är jesse (blä) och jason kvar :D och självklart ska hon välja jason annars blir jag surputtig.
btw så kommer erik bli jättesur att jag laddat hem och ska kika på det, för han gillar det också.
han hejar på jesse (bara för att jag tycker att han är ful) haha :D

nej, pussciao!




sen bjuder jag på denhär bilden..
bara för att det är gösta och han fyllde år igår.
hoppas du hade storkalas där uppe i himlen :)
saknar dig här nere gör vi då allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback