hösth&m

2009-08-11 | 18:18:39 | Cravings

beställde två höstmysiga saker från h&m idag
jag kunde verkligen inte låta bli :)
var så mycket som jag ville ha därifrån, basplagg liksom
men det blir ju svindyrt om man ska inhandla sig en sån garderob.
lär ta mig till nått h&m i närheten och inhandla nya leggins också
tjocka, varma till vintern! :D

men dethär blev det iallafall :) riktigt nice
vill ha en kofta från ginatricot också men den finns inte på hemsidan än.. aja.


förresten, jag har inte nämt det men har övningskört väldigt mycket senaste tiden
men idag blev jag bara för arg
satt och skrek till pappa i bilen för jag verkligen inte var på humör
allt han sa bara åkte in genom ena örat och ut genom det andra
så nu vill jag bara skita i allt, skita i körkort ;p
fan, ska jag ha körkort så ska jag ha körkort för automatbil
det är åtminstonde roligt att köra..
(ja jag vet att jag kommer ångra mig sen, blablabla)

nej nu ska jag planera lite inför nästa vecka
för ni har inte missat va, att den här tiden nästa vecka är jag på gran canaria, förhoppningsvis med en god kall drink i handen! :D
puss på det
och puss på er, alla stefans kompisar som läser min blogg ;)

Kommentarer
Linn säger:

Sv; Skulle gjort det va ;p

2009-08-11 | 19:05:41
Bloggadress: http://linnlowes.com
emelie säger:

sv; Mums på allt ;D & nu har du fått din mössaaa! det du beställde var också snyyyggt!:)) Och tack för alla kläder!;* du ska få något tillbaka !!!!:D

2009-08-12 | 01:51:52
Bloggadress: http://emelieeljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback