fjärilsmage

2009-08-17 | 08:46:26 | Vardagen

den här tiden imorgon sitter jag på flyget :D haha
och jag har världens fjärilsmage, är så himla nervös!

alltså det är så sjukt mycket jag ska hinna med idag :s
känner mig stressad..
äta lunch med alla söta :)
handla färdkost m.m på hemkooop
åka till grådö och hämta det sista
packa allting klart :s
bestämma vad jag ska flyga i, haha
förra året då jag flög till kroatien hade jag jeans, linne och en tunn cardigan
och jag höll på att frysa ihjäl, seriöst. det var så jävla kallt på flyget.
så tror det blir leggins, linne och tjock cardigan denna gång ;p
så har jag med mig en kjol i handbagaget och byter om när vi anländer till vääärmen <3
känns så jävla krångligt bara ;p 6 jävla timmars flyg och jag är flygrädd..
dock inte lika mycket som eriks systers sambo magnus :p
har hört historier om hans flygresor, haha.. han kommer skrämma upp mig för att han är så rädd.
typ hyperventilerar och dricker sig full? jag dööör.

måste bara säga: guuuud va underbart att erik är med denna gången!
förra året var en plåga för jag saknade han så mycket (och hunden såklart)
kommer bli great den här resan <3

försöker lägga upp en bild på stället dit vi ska men bloggen tillåter mig inte :p

nu är det frukost sen bara börja dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback