brist på fantasi

2009-08-16 | 16:47:03 | Vardagen

tjing!
jag och erik kom nyss hem från borlänge :)
jag shoppade aaaalltför mycket :( är helt fattiglapp nu
vågar helt ärligt inte ens kolla hur mycket pengar som finns kvar på kontot.

blev iallafall två koftor från gina, leggins, långt brottarlinne och en kjol ;p
så är sjukligt nöjd men fan så mycket pengar det blir.
ahja ;p
fick skjuts hem av magnus, josefine och viktor och jag höll på att spy
blä för att åka bil i värmen!

nu ska jag duscha, sen frossa i mina nya underbara kläder :)

imorn blire lunch på akropolis, lääängtar :)
pussciao


update:
var nyss ner till hemköp och köpte morötter och dipp
för ikväll blir det söndagsmys med film, erik och snask :D
sista natten vi ska sova i min säng
eller ja, hinner sova några timmer imorn kväll också :)
blir att titta på söndagsfilm på femman
filmen förra veckan var bra så hoppas att denna också är det!
jaja, ha en bra söndagskväll. i know i will :)
pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback