astronaut

2009-08-15 | 20:33:46 | Cravings

här sitter jag på kvällskvisten, ensam med hunden som sällskap :)
hon ligger och sover i sängen brevid mig!
själv så kikar jag på massa kläder, ska ju till borlänge imorn och inhandla det sista inför resan, och lite till.


 

så mycket snyggt det finns!
dom två sista koftorna SKA inhandlas imorn
har ringt och lagt undan dom ;)
& jeansen var apsnygga, hah.
jeansen till den svarta koftan och ett grått brottarlinne <3 mah!
önskar att jag var rik.
har setat och spionerat på ginas hemsida efter den svarta koftan flera dagar nu
& idag kom den in :D

förresten så packade jag upp min väska och slängde in allt i garderoben igen.
det jag har packat är hårsakerna, ett linne, två shorts (y) verkligen tummen upp på det.
hoppas jag hittar nått imorn så jag får mer packningsmotivation.


nej nu borde jag hoppa in i duschen så jag kan mysa med hunden och kika på untamed & uncut på animal planet
som förövrigt är min favoritkanal, så länge det inte är program om vatten och hajar osv.


ha en trevlig kväll allihop.
puss /angelica


Kommentarer
Angelica säger:

Snyggt namn! :) heter också angelica Karlsson ^^

2009-08-15 | 21:59:25
Bloggadress: http://angelicasdagbok.blogg.se/
Anonym säger:

Mupp, orka packa och sen packa upp igen? ;P Är det inte typ en vecka kvar tills ni ska åka också? :P

2009-08-16 | 18:14:11
angelica säger:

anonym: blev bättre den andra gången ;) åker natten till tisdag, halv fyra på morgonen. så :p

2009-08-16 | 20:48:15
Bloggadress: http://angelicacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback